Så kontaktar du kommunen
Kommunen arbetar för dig och alla andra som bor i Helsingborg. Du är alltid välkommen att ta kontakt med kommunen om du undrar över något eller tycker något.
Telefon
Du kan ringa till kommunens kontaktcenter
Telefonnumret är 042-10 50 00
Vi har öppet:
Måndag–torsdag 07:00–19:00.
Fredag 07:00–17:00.
Lördag 10:00–15:00.
På söndagar har vi stängt.
E-post
Du kan skicka e-post till kommunen.
E-postadressen är
Brev
Du kan skriva brev till kommunen.
Skicka brevet till
Helsingborgs stad
251 89 Helsingborg
Internet
Kommunen har en webbplats på Internet.
Adressen dit är www.helsingborg.se
Du är på www.helsingborg.se just nu
Besök
De som arbetar på kommunen
finns i flera olika hus.
Därför är det bäst att du ringer först
och berättar vem du vill besöka.
Då kan de som arbetar i kommunens kontaktcenter berätta vart du ska gå.
Kontaktcentret har telefonnummer 042-10 50 00.
Du kan också gå till kontaktcentret,
det finns precis nedanför Terrasstrapporna på Stortorget.
Komplettera din feedback genom att välja en kategori och ange kommentar.
Observera att din kommentar blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra.
I det här formuläret samlar vi in personuppgifter om dig för att [det formuläret ska användas till]. Uppgifterna kommer inte att hanteras för något annat syfte, och kommer att raderas när [ärendet är avslutat]. Läs om hur Helsingborgs stad hanterar personuppgifter.